آندره آغاسی : پدرم هرگز با ما فارسی صحبت نکرد !

آندره آغاسی : پدرم هرگز با ما فارسی صحبت نکرد !



بسیار علاقمندم بدانم پدرم در کجا بزرگ شده ولی او هیچوقت با ما فارسی صحبت نکرد.ستاره سابق تنیس جهان در گفت وگو با روزنامه فرانکفورتر روند شاو از گذشته ایرانی خود یاد کرد و گفت : در ایران بستگانی دارم و ایرانیان بسیاری را می شناسم و خیلی دوست دارم بدانم پدرم که از قهرمانان بوکس ایران بوده در کجا زندگی می کرده است . آغاسی در مورد اینکه آیا پدرش از توسعه سیاسی ایران با او و خانواده صحبت کرده گفت : پدرم به ما می گفت ما امریکایی هستیم و برای همین هیچ وقت با ما فارسی صحبت نکرد. آغاسی در مورد شناختش از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران هم گفت : من آدم سیاسی نیستم ..... این مطلب را که می خواندم رفتم به سالهای دور نوجوانی که مشتری کیهان ورزشی بودم، یادمه آغاسی با بوریس بیکر آندره آغاسی ستاره بزرگ تنیس آلمان مسابقه داده بود و کیهان از قول دانشجویان ایرانی مقیم آلمان نوشت: با عشق و علاقه زیاد به بقیه دانشجویان خارجی ، پز ایرانی بودن آغاسی را می دادیم تا اینکه آمد روی صفحه تلویزیون ، وقتی گزارشگر آلمانی از او پرسید آیا شما ریشه ایرانی دارید ؟ با ناراحتی گفت : من یک آمریکایی هستم و دوست ندارم کسی مرا ایرانی بداند !؟ تیتر مطلب هم این بود " بنویس آندره کثیف است "